Популярність вітчизняного виробника
Все частіше вітчизняні модниці купують продукцію українських торгових марок, втомившись від китайських підробок брендів зі світовим ім'ям. Підтримка національного виробника стала популярним трендом в сучасній українській моді. Однією з причин такого вибору є висока якість вітчизняної продукції в поєднанні з її доступною ціною. Така тенденція спостерігається і у молодого українського бренду Eterno (Етерн), не так давно з'явився на ринку галантерейних товарів, але вже зайняв передові позиції в декількох нішах. В продукції Етерн присутня лінія доступних товарів і лакшері напрямок. Хоча деякі скептично налаштовані по відношенню до вітчизняних брендів, але за якістю сумки і аксесуари Етерн не поступаються навіть передовим закордонним фірмам.
Шлях до успіху
За короткий час компанія Eterno вийшла на високий рівень, ставши однією з найперспективніших українських фірм, і продовжує набирати популярність. Успіх Етерн полягає в поєднанні високої якості, доступної ціни, орієнтації на широкі маси населення. В роботі Етерн використовують тільки високоякісні сучасні матеріали, вловлюючи всі останні актуальні тенденції в світі моди. Щорічно Етерн випускають кілька колекцій чоловічих і жіночих сумок та аксесуарів, кожен раз мають великий успіх як в масових продажах, так і серед тих, хто вважає за краще ексклюзив.
Асортимент і плани
На сьогоднішній день компанія Eterno має широкий асортимент продукції, основа якого складається з жіночих сумок, гаманців, а також чоловічих аксесуарів - барсеток, сумок, портфелів. Жіночі моделі мають багаті забарвлення, модні візерунки і малюнки, а чоловічі моделі стримані і солідні. Кожен аксесуар від Етерн характеризується високою функціональністю, продуманістю і практичністю у використанні. Виробник продовжує розширювати асортимент, поповнюючи його шарфами, ременями, рукавичками. Серед продукції Етерн кожен зможе знайти сумку або аксесуар на свій смак - від яскравих молодіжних моделей до ексклюзиву класу люкс, підкресливши свій неповторний індивідуальний стиль. У планах компанії на 2015 рік - переорієнтувати замовлення на вітчизняні фабрики, щоб ще більше наблизитися до статусу національного, українського виробника, здатного задовольнити самого претензійного споживача.